Admitere UMF Cluj 2013

Salut din nou, dragilor. Nu stiu daca ati vazut, dar cei de la Universitatea de Medicina si Farmacie “Iuliu Hateganu” din Cluj au publicat tematica si bibliografia pentru examenul de admitere din anul 2013.

Am creat acest articol (care sper sa ajunga cat mai sus in Google) si sper sa ajunga cat mai sus in Google. Voi aproba toate comentariile, deci puteti sa il folositi pentru a comunica cu altii care vor sa dea admitere la UMF Cluj.
Voi posta, pe masura ce aflu mai multe, toate celelalte detalii, inclusiv informatii privind admiterea in celelalte facultati de medicina din tara.
Mai multe detalii gasiti aici. Din ce am observat eu, nu s-a schimbat catusi de putin materia, iar bibliografia este aceeasi. Sper sa putem face rost si de grilele publicate de toate celelalte facultati si sa ne ajutam unii pe altii. Cine stie, poate chiar vom fi colegi in anii care urmeaza.

PS: daca aveti voi alte informatii, postati neaparat in sectiunea de comentarii si voi updata randurile de mai sus.

UPDATE 1: 600 de oameni inscrisi deja la cursurile+examenul de simulare! Woah! Frate…

This entry was posted in Materii admitere UMF and tagged , . Bookmark the permalink.

49 Responses to Admitere UMF Cluj 2013

  1. legen says:

    Un blog foarte bine pus la punct.Bravo.

  2. Laura says:

    Singurul blog in legătura cu admiterea la Cluj, te rog sa ne ți la curent cu toate informațiile apărute!

    • emilia says:

      Ce stiti, sunt modificari in cartile cu grile 2012 fata de 2013, deoarece am inteles ca au aparut vineri .

      • medicinistul says:

        O rog pe tipa cu care fac pregatire sa se uite sa vada daca sunt la biblioteca si va spun.

      • Claudia says:

        am cartile,modificari sunt doar la grilele gresite( eu dau la farma deci vorbesc de botanica si chimie organica,dar o prietena da la mg si aceeasi situatie este si la anatomie)

      • Andreea says:

        Sunt pline de greseli! Cele de anatomie+fiziologie! Putine care s-au corectat, dar compenseaza cu cele care anul trecut erau corecte si acumsunt gresite, deci same thing.

  3. Gabi says:

    doresc sa intru la Nutritie si dietetica. ce vreau sa te intreb, daca stii…ca nu gasesc nicaieri pe site-ul umfcluj: cate intrebari primim la examenul de admitere? sunt intrebari la prima vedere, sau doar cele din cartea de teste?

  4. Pingback: Grile Anatomie Admitere UMF Cluj 2013 | Student La Medicina

  5. Andreea says:

    Ori m-am ametit eu, dar stiam ca nu conteaza media de la bacalaureat. cel putin anul trecut nu a contat (sper sa nu incurc nimic). Anul asta conteaza?

  6. Anca Molnar says:

    Salut! Eu sunt Anca. Felicitari pentru blog. Sa stii ca si eu sunt o candidata la admiterea de la Umf Cluj! M-am uitat pe site si am vazut ca numarul celor inscrisi pentru simulare depaseste 800.!!! Pe zi ce trece mi-e tot mai groaza.Sa ne tii la curent cu tot ce apare nou. Succes la simulare si la admitere!

  7. otilia says:

    imi poate spune cineva cate intrebari sunt in cartea de biologie si cate in cartea de chimie organica?

  8. Iulia says:

    Pe blogul asta gasesc mai multe lucruri care ma ajuta pt admitere.Foarte bine punctate niste aspecte aici!Anul asta vreau sa dau si eu admiterea la Cluj,sunt din Giurgiu si m-am hotarat acum vreo 2 ani si ceva sa aplic aici.Daca ati putea sa publicati si subiectele de la simulare as fi vesnic recunoscatoare,eu am banchetul liceului in seara de 24 si nu am cum sa ajung la proba,oricum la o asa distanta la cursuri nu puteam participa deloc.Multumesc anticipat si bafta celor dau admiterea ,dar si simularea anul acesta!Timpul se scurge repede si emotiile sunt din ce in ce mai mari.

  9. Ioana says:

    stiti cumva cat la suta conteaza anatomia si cat chimia?

  10. Tunde says:

    Puteti sa-mi spuneti cate intrebari o sa fie pt tehnica dentara din biologie? din cate am citit mai sus din fiecare capitole 25? deci sunt 4 capitole si in total vine 100? si intrebarile din carte sunt modificate la examen sau o sa fie la fel?

  11. Tunde says:

    Mersi oricum… :(

  12. Crina says:

    bună! aţi putea să-mi trimiteţi şi mie subiectele de la simulare (medicină generală)? vă rog! mulţumesc anticipat!:)

  13. George Melinte says:

    Buna , ce care ati dat simularea la farmacie , imi puteti trimite si mie subiectele va rog frumos?

  14. natasa says:

    Salut! Deci…sa inteleg ca nu se ia in considerare media de la BAC, ci doar cea de la testul de admitere integral?

  15. Andreea says:

    Buna..si eu o sa dau la UMF Cluj anul acesta ,mai precis Radiologie si Imagistica.. As dorii si eu subiectul de la simulare daca il aveti careva.. din cate am auzit a fost greu :-s..Bafta tuturor si sper sa fim colegi !

  16. Stefania says:

    Imi poate trimite si mie cineva subiectul de la simulare de la MG de anul acesta, va rog? (mail: zgubidilica@yahoo.com)

  17. Lidia says:

    Buna,nu stiti careva cate locuri sunt anul acesta la Asistenta medicala si la radiologie si imagistica?eu nu gasesc…

    • Raaisa says:

      la Asistenta Medicala sunt 100 de locuri. 40 la buget si 60 la cu taxa
      iar la Radiologie si Imagistica sunt 30. 15 la buget si 15 la cu taxa

  18. Andrea says:

    Salut. Am vazut ca anii trecuti au aparut locuri pentru a 2-a facultate. Nu am prea inteles bine ce inseamna a 2-a facultate din punctul lor de vedere – se refera si la o facultate inceputa, dar la care am renuntat dupa primul an? Multumesc.

  19. Raaisa says:

    Bunaa! Vreau sa intreb si eu ceva. Cate intrebari vor fi la admitere la specializarea Asistenta Medicala Generala ?:) Multumesc.

  20. Raaisa says:

    si daca se poate ceva subiecte de la simulare de anul acesta :)

  21. Doriana says:

    buna! va rog care aveti sa-mi trimiteti si mie subiectul simularii de la medicina generala. E-mail: dinamovista9591@yahoo.com . Multumesc anticipat!

  22. andreea says:

    Ar putea sa ma ajute cineva cu baremul de la examenul de simulare de la farmacie?

  23. Bianca says:

    buna,imi poate spune si mie cineva daca as putea sa dau examenul la medicina generala si la asistenta? stiu ca sunt la ore diferite

  24. Maria says:

    Buna! As vrea sa stiu daca UMF Cluj organizeaza ore de pregatire pentru biologie si chimie cu cei care vor sa participe la concursul de admitere. Multumesc

Lasă un răspuns

